Bild

Kylslaget i Visby och måndag i Stockholm

8 Apr

Måndag igen. Galet mycket att göra men det är roligt. Har redan hunnit med ett möte med ett företag som är experter på brand. Förhoppningsvis kommer det leda till ett uppdrag. Jag vill gärna arbeta med dem då de är ett av branschens ledande företag. Jag gillar att arbeta tillsammans med folk som är bäst på det dem gör. Sedan blev det lunchmöte med fokus på miljonprogrammets framtida utveckling. Sitter nu på kontoret mitt emot Cissi. Hon har redan träningskläder på sig. Jag känner pressen. Ska försöka släpa oss ned till SATS… Eller, hon är galet hurtig så hon kommer få sparka iväg mig från datorn.

Just det. Innan påsk var jag som bekant i Visby. Jag passade på att göra en vinterplåtning. Man vet ju aldrig när snön återvänder innan jul. Just Gotland kommer jag blogga mycket om framöver. Mitt företag Kapybara Media har tagit hem ett roligt tidningsproduktionsuppdrag där. Ett som kommer löpa över minst 2 år och förmodligen 3 år. Berättar mer i veckan!

Kylslaget i Visby

Visby, foto Wilda Nilsson

Kommentera

