Teamet bakom lyckade bolag

23 Apr

image

                                                  På bilden ser ni en av cheferna på AirBnB, världens kanske bästa sajt för att boka boende utomlands. Grejen är att en inte bokar hotell utan en (istället för man, normativt) hyr rum eller lägenheter. Jag och killen bodde så i Berlin. Bästa ever. Sjukt centralt, billigare än hostel och stor lägenhet istället för litet rum. Coolt företag, grym idé och väldigt bra personer i teamet. Detta med team tänker jag mycket på och det är något jag jobbar med också. I nätverksform för att kunna hjälpa kunderna på bästa sätt såklart. Men ibland tänker jag att det vore kul att även driva bolaget med någon. Tänker mig en person med bakgrund på KTH eller kanske ännu hellre Handels. Som kompletterar mig, min utbildning och erfarenhet. Och som är brutalt jäkla driven. Precis som jag.

Ett svar to “Teamet bakom lyckade bolag”

  1. kristina april 23, 2013 den 10:05 #

    har du kontaktat…..du vet vem!
    Kram

Kommentera

