Uppstickarbyrån Kapybara vinner upphandling

3 Maj

Min byrå, Kapybara Media, har vunnit en upphandling. Kanske har ni redan misstänkt det men nu när avtalen är påskrivna är det offentligt. Jag ska göra Gotlandsmagasinet i minst två år framöver och det känns så himla fint och roligt. Såklart jobbar jag inte själv. Jag går in som projektledare. Anna är redaktör och Cathrin gör formen. Just nu är jag på Gotland och plåtar till magasinet, träffar representanterna för Region Gotland och jobbar genom texter tillsammans med Anna.

Det är så otroligt vackert här. För en månad sedan låg snön tung över det sandiga landskapet. Snön blåste faktiskt horisontellt om jag ska vara exakt. Men det var fint då med. Och jag mår faktiskt bäst här. Jag vill stanna.

Image

Idag plåtade jag bland annat inne i Visby. Här är ett smakprov.

Kommentera

