SvD Property Summit

17 Maj

Morgondagens kontor är temat för dagens första panel på Property Summit. Duktiga forskaren Susanna Toivanen och NCC:s head of business intelligence Marie Bucht ska stå på scenen på Berns. Jag är här för att intervjua dem och såklart även trendspana för min tidning, SFK Estate Magazine. Spännande dag!

Jag tog förresten cykeln hit. Business woman on a bike skulle man kunna kalla min outfit. Behöver jag säga att mountainbike, klackar och handväskan om halsen är en vinnande kombination?

Kommentera

