Gotlandsmagasinet och lunchinspiration på Vigårda

20 Maj

Många timmar måndagsmöten. Och så cykeltur i solen förbi ett knökfullt Kungsträdgården på väg till mitt lunchmöte med Maria Rankka, vd på Stockholms Handelskammare. Snacka om inspirerande kvinna med grymt CV. Fick massor av bra tips om såväl personliga som karriärmässiga frågor. Kände mig stressad innan och kände av en sedvanlig dos tvivel på min förmåga men mådde mycket bättre efter att ha lyssnat på Marias klokheter. Stack direkt till kontoret och drog i hamn en annonsförsäljning.

Rundade av dagen med att korrekturläsa texter och prata formgivning med Gotlandsmagasinets AD. Mitt magasin kommer bli galet snyggt. Eller, det är ju Region Gotlands tidning om man ska vara petig men produktionsjobbet det har ju Kapybara tagit hem som ni vet.

Här får ni ett smakprov på Gotlandsmagasinet i form av en bild från reportaget om Hotel Stelor. Det jag som fotat. Och även jag som åt lammracksen som serveras på bilden. Dog godhetsdöden.

Image

Foto: Wilda Nilsson

PS. Kapybara Media på Facebook. Det är ju värt en like eller vad tycker du?

Ett svar to “Gotlandsmagasinet och lunchinspiration på Vigårda”

  1. Fredrik maj 22, 2013 den 17:34 #

    Jag skulle inte tacka nej till dom där lammracksen =)

Kommentera

