En tur till Köpenhamn…

26 Aug

… på ett uppdrag av NCC har jag hunnit med sedan jag hann skriva här sist. Ett endagsuppdrag men jag hann med att promenera runt i stan också. Vackra gränder, fint väder. Det blir inte mycket bättre än så på en lunchrast. Men att skriva om jobb på den här bloggen kommer det bli mindre av framöver. Mitt företag, Kapybara Media, lanserar snart den nya hemsidan och där kommer vi ha en blogg där ni kan läsa allt som är entreprenörs-/företagsrelaterat. Ses vi där?

Image

2 svar to “En tur till Köpenhamn…”

  1. kristina augusti 26, 2013 den 20:15 #

    ser jag fram mot…

  2. jessica oktober 9, 2013 den 07:10 #

    oj, häftig blogg, den kommer jag garanterat att följa! Bor på Teneriffa just nu med min sambo o barn sen två veckor på obestämd tid, valde mellan det och Thailand. Ha en fin onsdag! /Jessica

Kommentera

