På min gata i stan

22 Jul

image

Här ska jag (och vi!) bo i ett år minst. Kan förlänga till sista terminen men skönt att hålla det lite öppet också.

image

Smiter en in genom valvet från gatan är en sliten parkering det första som syns. I huset rakt in huserar en tidning. Återkommer om vilken när jag lärt mig läsa på litauiska.

image

Till vänster däremot ligger mitt hus. Det är innergårdar på andra sidan också så jag tänker mig att det kommer vara ganska tyst.

Här kommer jag trivas!

Kommentera

