Vilnius Universitet, ekonomiska fakulteten

14 Sep

image

Tänkte att jag skulle passa på att visa er en bild som jag tog från fönstret på universitetet i torsdags. Det här är alltså utsikten från klassrummet. Min del av Vilnius Universitet ligger i Sauletekis vilket är en halvtimme med trådbuss från centrum.

Fast sträckan går att köra på en kvart egentligen det är bara det att trafiken är lätt kaosartad i rusningstrafik. Såg två bilar som krockat i torsdags och då var det senare på kvällen. Rattsurfning är också stort här. Men nu var det ju inte trafiken jag skulle berätta om.

Jag är i vilket fall himla glad att jag bor centralt eftersom det inte ens är föreläsningar varje dag (inte nu i vilket fall).

Iki!

Kommentera

