Sjuk

22 Sep

Igår var en helt packad dag och jag körde på som en tok. Började må jätteilla men trodde det ”bara” var stress så jobbade vidare och åkte sen till universitetet. Trodde dock jag skulle svimma på föreläsningen så åkte hem i pausen. Bara skakade. Låg med feberfrossa hela natten. Jobbigt att gå ut med hunden. Försökte ta möten online imorse men fixa det inte. Är så stressad nu, med 3 inlämningar och tenta – allt till på måndag plus att jag inte kunnat jobba idag. Ska somna om nu. Måste vara frisk imorgon, hinner inte detta.

2 svar to “Sjuk”

  1. Kristina Nilsson september 22, 2015 den 18:51 #

    Nu måste du ta det lugnt…..fokusera 😌. Kan vi göra något. Kram

    Skickat från min iPhone

Trackbacks/Pingbacks

  1. Toppar och dalar + tankar om masteruppsatsen | Wilda Nilsson - Entreprenör och student i Litauen - oktober 9, 2015

    […] bli sjuk. Hade en riktig dipp där för två veckor sen och tvivlade på det mesta. Skrev ju ett väldigt ledset inlägg då men så här efteråt är det fascinerande att kunna följa berg- och dalbanan eftersom jag nu är […]

Kommentera

