Höstpromenad och utemiddag ensam

21 Okt

image

På lunchen, eller ja efteråt eftersom jag jobbar när jag äter, tog jag en promenad längs floden. Köpte med en kaffe från Statoil och gick vidare. Skönt med dagsljus även om vädret är grådaskigt här borta. Lyssnade på Entreprenörspodden och tänkte att det ju är företagare jag är. Lägger upp planer för våren, plattan i mattan osv.

Strax efter 17 kilade jag ned till Briusly och fortsatte jobba nån timme medan min favorit Beijing Chicken lagades till. Håller på att förhandla med tryckerier just nu och håller mitt Google sheet hårt i handen.

Lite udda att ära ute själv kan man tycka men jag har bott utomlands ensam så himla mycket vid det här laget att det känns helt lugnt. Lyssnade lite på podd i ett öra när jag åt men skönt med lite folk runt omkring en. Och god mat! Jag gillar ju sällskap med såklart men ibland är det skönt att vara själv!

image

Labas vakaras! (God kväll! )

2 svar to “Höstpromenad och utemiddag ensam”

  1. Fredrik oktober 21, 2015 den 18:53 #

    Har du provat dumplings igen?

Kommentera

