Korsningen

21 Okt

image

Mycket snurrar runt nu. Intensivt plugg med 5-6 timmars föreläsningar på kvällarna. Var inte hemma förrän efter 23 igår. Samtidigt håller jobbet högt tempo vilket är bra eftersom det ju är jag som lyckats bygga mitt eget företag och fått det lönsamt. Men att veta vad som är rätt väg framåt vet man kanske inte förrän efteråt. Eller så vet magen det redan nu men att tacka nej är inger jag är bra på. Har alltså tackat nej till två jobberbjudanden den senaste månaden eftersom jag vill satsa på mitt företag och mina egna projekt. Är ju dock lite läskigt🙂

Efter nyår är saker på jobbfronten lite oklara, blir spännande att inte bara kunna se hur det går utan att själv kunna styra riktningen. Fast då måste jag ju veta vart jag vill hän.

Måste nog bli en långpromenad i skogen så att tankarna faller på plats innan jag gasar igen.

Kommentera

