Grupparbete, Tallinn och helgjobb med ny produkt

25 Okt

image

Det är söndag och jag är tillbaka i Vilnius efter en superkort tripp till Tallinn för att möta upp lilla familjen. Fredrik och Flexie kom på snabbvisit för att köpa gasmasker och jag kastade mig såklart på nattbussen. Var himla mysigt även om besöksmålen som vanligt ser ut som på bilden nedan när vi är på jobbresor:

image

Riktigt trött idag men har hunnit jobba en hel del med det nya spelet jag ska släppa tillsammans med Malin. Det blir den första produkten som släpps genom mitt och Fredriks nya bolag Ut i skogen. Får berätta mer om det sen.

Resten av kvällen är det plugget som står i fokus. Vill gå och lägga mig nu typ men det går ju inte. Jag, Martin och Justina håller på att analysera Costa Concordia-tragedin ur ett kriskommunikationsperspektiv. Vi ska hålla presentation om det på tisdag kväll.

Labas vakaras!

Kommentera

