Nu metod för tentaplugg

31 Okt

image

Har mest tentan framför ögonen just nu men ser till att promenera en timme om dagen minst. Igår tog jag bilden ovan och vädret är lika fint nu. Kyligt och klart!

Har massor av bilder att visa men nu måste jag fånga solljuset och har därför en ny tentaplugg-metod. Jag har spelat in allt jag behöver kunna med hjälp av Gargageband på datorn så nu jag jag promenera och lyssna på allt istället för att sitta still och läsa anteckningarna skriftligt. Winning. Hoppas jag… Återkommer med recension efter att jag lyssnat på mig själv, på engelska en massa timmar.

Kommentera

