Promenadplugg

1 Nov

image

Igår spelade jag som sagt in mig själv när jag läste upp alla anteckningar och sådär som jag måste plugga in till tentan på tisdag.

image

Jag promenerade iväg och tog först en paus-promenad genom att lyssna på Entreprenörspodden. Sen lyssnade jag på mig själv. Och lite var ju lite märkligt, speciellt på engelska, men ändå effektivt.

image

Gick i Vingis Parkas och tyckte livet var rätt fint. Och nej det är inte gravstenar överallt, bara i ett hörn av parken.

image

Det blev ju en rätt lång promenad men hann med mycket. Ska fortsätta lyssna imorgon som komplement till vanligt plugg. Kanske tar bussen till någon skog där jag och Flexie var till och med. Återstår väl att se betyget innan jag spikar om det här är metoden för mig eller inte men jag har ju hört att det är bra med olika inlärningsmetoder.

Kommentera

