Det går bra nu: 4 dagar kvar

7 Dec

Tror inte jag skrev det men de två senaste tentorna gick grymt bra visade det sig trots att jag var så sur efter att jag skrivit dem. Fick 9 av 10 på Corporate Communication Management och 10 av 10 på Strategic Brand Management. Det betyder att jag behåller ledningen i klassen. Är man för dålig för att tävla i idrott får man ta ut tävlingsinstinkten på andra håll😉.

Update: fick precis veta att jag tog hem 9 av 10 på sales management med. Vilket jag även gjorde på research methods så 9, 9, 9, 10 blev första terminens resultat. Med tanke på att jag även jobbar heltid (och lite extra vid sidan av, hehe) får jag vara nöjd!

Det känns såklart himla bra. Nu är det fokus på masteruppsatsen ur ett studieperspektiv. Satt på biblioteket hela dagen igår och skrev på mitt teoretiska ramverk som grundar sig i behavioral economics och bland annat omfattar en modell som heter ”the behavioral perspective model” som jag då har tänkt att testa i vår på ett e-postmarknadsförings-experiment. Metod-delen gör mig dock mycket nervös. Hoppas få träffa min (mycket krävande) handledare på tisdag och sedan ska jag träffa en svensk professor i Sverige som jag råkar känna för att få lite mer input.

Nu är det några få dagar kvar här borta innan jag vänder hemåt. Hoppas på middag med Justina ikväll men annars är det totalt jobb- och pluggfokus. Som alltid det vill säga…

Längtar hem till de tre musketörerna på gården!

ylletroja_pullover_bundeswher_wilda

2 svar to “Det går bra nu: 4 dagar kvar”

  1. kristina december 7, 2015 den 09:18 #

    En varm kram och stort grattis. Ser fram mot att ses snart,

  2. Wilda Nilsson december 7, 2015 den 09:35 #

    Tack!! Vi ses snart!

Kommentera

