Rivstartar veckan

18 Jan

image

Gick upp kvart över sex imorse för att hinna jobba innan förmiddagspromenaden. Åt dessutom bananpannkaka till frukost. Ohemult hurtigt för en måndag men det är massvis på schemat i veckan och early bird gets the woorm. Har även köpt ingefära eftersom jag känner mig lite krasslig. Nåja.

Snön håller i sig här borta men vädret är mildare. Jag tycker det är kul att se Vilnius under olika årstider. Innan hade jag bara varit här på sommaren.

Nu är min lunch varm så ska äta! Ha en fin vecka 🙂

Ett svar to “Rivstartar veckan”

  1. Kristina januari 18, 2016 den 11:08 #

    Krya på dig👍

Kommentera

