Tillbaka i Vilnius igen

28 Mar

image

Vilken jäkla skitstart på året. Eller våren kanske man ska säga. Januari och halva februari var peachy efter ett härligt jullov på gården. Jag gjorde klart den första delen av uppsatsen och fick 10 av 10 i betyg. Lagom till Fredriks besök i Vilnius ca 11 februari blev jag sjuk.

Så fort Fredrik åkt blev det värre och sjukhusvistelsen var ett faktum. Blev inte bättre utan fick åka hem. Tog lång tid att komma tillbaka igen och nu är jag ju tillbaka men fasen vet om allt är som innan ändå. Läkarna är oense om det var influensa eller något annat. Nån har hintat om stress men jag tog det lugnt i januari och gjorde nödvändiga förändringar enligt min åtgärdsplan som jag hittade på i december. Sjukt irriterande.

Är som sagt tillbaka i Vilnius och har ägnat de senaste veckorna åt att misslyckas med plugget (läs har ej gjort ett skit) och kämpat för att ta ikapp jobbet. Nackdelen med att vara egenföretagare och sjuk.

Väldigt glad dock för omtanken från mina kunder som bland annat budade över blommor 💐 Tack!

Lite negativt inlägg men när jag läser i efterhand som gammal kan det ju vara bra att veta att allt är sant och inte förgyllt 🙂

Kommentera

