Bästa botemedlet mot stress

24 Apr

image

Naturen, frisk luft och solljus är tveklöst det bästa botemedlet när det är ”lite mycket”. Att bo på landet är ett av de bästa val jag gjort. Nu gäller det bara att hitta någon sorts balans mellan alla delar i livet. Mental träning hjälper mycket och därför är det extra roligt att bolla sådant med Magdalena i vår nya podcast. Sök på Wilda & Magdalena i valfri poddapp eller på iTunes om du vill lyssna.

En sak jag har kommit fram till med hjälp av min mentala coach är vikten av att prioritera, vara tydlig och kunna säga nej. Detta jobbar jag mycket med och det är ett måste för att jag inte ska stressa ihjäl mig. Naturligtvis i en fin kombination med att vara utomhus.

Kommentera

